Poezii

Nu te cunosc

Image

Nu te cunosc, dar

Mi-e dor de tine,

Un dor amar  – 

Rupe din mine.

Nu îți știu glasul

Nu-ți aud pasul

Dar, îmi lipsești,

Îmi umpli viața de povești.

Povești de iubire, și de dor,

Povestea noastră, nu a tuturor

Mă arunc toată,

În al ei decor.

Nu îți cunosc dorințe, trecut…

Nu știu ce vrei, sau ce ai vrut.

Dar, cu tine visez la un nou început

Până acum, iubirea pe lângă mine…

A trecut.

Nu-ți știu bine chipul cald și senin,

Dar imagini cu tine, alunecă lin

De-atâta timp ne-am îmbătat cu venin

Disperată, am vrut, durerea să alin.

Nu îți voi cere nimic,

Nu ăsta îmi e felul…

Așa cum e, totul cu tine e epic

Chiar dacă nu îi înțeleg țelul.

Nu am nevoie de motive,

Să te iubesc…

Oricum nu există cuvinte,

Căci toate, în fața ta, pălesc !

Nu am nevoie să știu totul despre tine,

Să-mi fie dor.

Nu contează, dacă e rău sau bine

Nu face asta mai ușor.

Nu am nevoie de nimic,

Nici chiar de tine

În iubire, îmi place să pic,

Asta e și ideea !

Un gând despre „Nu te cunosc

Comentariile sunt închise